onsdag 2 september 2009

På staden

Idag efter skolan gick jag och kusinen Erica på stan :)
Men när jag stog och väntade på henne kom en gubbe fram och frågade vad jag skulle säga om han sa att gud fanns. Jag börja bara skratta. Sen sa han att han en dag då han stog där jag stog börja tänka på dom underbara människorna och stjärnorna, himmlen, solen och allt annat som gud skapat, så han sa att han då gav gud en chans och då börjat fått kontakt med han och så fråga han om jag ville oxå få kontakt med gud. Jag skratta bara som en gris under hela samtalet. =).
Sen ialafall kom erica, vi gick typ till gina och så köpte jag en tröja till mig och en present till Liza. Erica köpte typ Bh och trosa, den typ vi åt vi typ grillad macka med kyckling i på ett cafe, det var skit gott=) när vi hade ätit upp så skjusa erica hem mig. Hon fick sitt körkort i torsdags tror jag.

Ha en bra kväll alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar